Interjú Bridget Hilton-al Az LSTN Alapítójával

Szerző: | 2018 Júl 2 | LSTN Hírek

A fej-és fülhallgatókkal történő zenehallgatás hozzátartozik a napi rutinhoz, sportolás, munkába vagy iskolába menet – illetve sokszor már otthon is. Azonban van a világon 360 millió ember akinek ez inkább csak álom. Ők hallássérültek, akiknek egy egyszerű hallókészülék lehetővé tenné azt, ami Neked természetesen. Az Inhabitat nevű szaklap a közelmúltban beszélt Bridget Hilton-al az LSTN egyik alapítójával.

“Egy nap láttam egy videót a YouTube-on egy korombeli nőről, aki egy hallókészülék segítségével életében először hallott.”

Inhabitat: Hogyan jött az ötlet, hogy elindítsd ezt a céget?

Bridget Hilton: Az LSTN az induláskor elkezdte segíteni a Starkey Hearing Alapítványt. Ez nem egy utólagos gondolat volt. Mindig érdekelt a szociális vállalkozás, ezért amikor csak lehetett olyan termékeket vásároltam – mint például a Warby Parker szemüveg és a TOMS cipő -, akiknek volt aktív társadalmi szerepvállalásuk. Egy nap láttam egy videót a YouTube-on egy korombeli nőről, aki egy hallókészülék segítségével életében először hallott. Tudtam, hogy több mint 360 millió ember szenved halláskárosodásban a világon.

Az életem mindig a zene körül forog, ezért nem tudtam elképzelni, hogy milyen lenne hallás nélkül. Elkezdtem utánanézni, hogy  vajon létezik-e olyan szervezet, amely támogatja a hallás helyreállítását. Így találtam meg a Starkey-t. Én szinte a zeneiparban nőttem fel, ahol munkám során segítettem felépíteni művészi karriereket a nagyobb lemezkiadókban. Nem jöttem filantróp háttérből, és nem is volt pénzem ahhoz, hogy hozzájáruljak ehhez az ügyhöz. Szóval elindítottam egy vállalatot, amelynek az a célja, hogy megváltoztassa a világot a zene erejével. A zene a világon a legnagyobb dolog, és mindenkinek képesnek kell lennie arra, hogy ezt megtapasztalja. A világ megváltoztatása érdekében a termékeinknek szupernek kellett lenniük – sőt, az embereknek használniuk kell – , és mi lehetne szuperebb mint egy kiváló fej- és fülhallgató?

“A hangszóróinkat egy teljes éven keresztül alakítottuk a tervezéstől a kiadásig.”

Inhabitat: Nagy hangsúlyt fektetek a tervezésre és az anyagokra. Mi történik a tervezéstől a termelésig? Mennyi ideig tart, hogy egy ötlet a piacra kerüljön?

Bridget Hilton: Saját tervezőnk Max, szorosan együttműködik velünk és a műhelyünkkel, hogy ötleteket keltsen életre. Ösztönzéseinket a régi audio berendezésekből és a klasszikus stílus márkákból – mint a Levi’s vagy a Ray-Ban – merítjük, amelyek soha nem mennek ki a divatból. Célunk, hogy minőségi és gyönyörű megjelenésű termékeink legyenek hi-fi hangzással, és a legújabb technológiák használatával. A hangszóróinkat egy teljes éven keresztül alakítottuk a tervezéstől a kiadásig. Folyamatosan teszteltük és alakítgattuk a legkülönbözőbb szakmai felületek véleményével összhangban. A minőségi anyagok és a formatervezés fontos dolog számunkra, mert ettől leszünk különbözőek a száz egyéb – gyakran olcsó és nem jó minőségű – audio termékeket gyártó cégektől.

“Az alapanyagokat régi, kidobásra kerülő bútorokból, padlókból, fadobozból, baseball ütőből, gitárból és gördeszkából készítjük.”

Inhabitat: A termékekhez sok finom, kiváló minőségű fát használsz. Honnan származik a faanyag?

Bridget Hilton: Amikor csak lehetséges az alapanyagokat régi, kidobásra kerülő bútorokból és padlókból használjuk fel. Az idén is sikerült nagyon jó munkát végezünk egy csomó fadoboz, baseball ütő, gitár és gördeszka beszerzésével. Az LSTN rendkívül elkötelezett a fenntarthatóságot illetően, és jelenleg is átalakításokat végzünk ez ügyben. Terveink szerint az év második felére cégünk “B” besorolású céggé válik amely biztosítja, hogy a termékeink előállítása megfelel a szigorú gyártási előírásoknak.

“Egy három pontból álló kialakítás szerint tervezzük a termékeinket: jól hangzik, jól néz ki, jó.”

Inhabitat: A termékek ára hasonló mint más márkáké. Mi teszi a termékeket mégis jobbá a piacon?

Bridget Hilton: Egy három pontból álló kialakítás szerint tervezzük a termékeinket: jól hangzik, jól néz ki, jó. Elmondhatom, hogy a termékek hihetetlenül hangzanak. Amikor először elkezdtük, fontos volt számunkra, hogy az audiofileket, a zenekészítőket, a művészeket és a szakmai hozzáértőket megkérdezzük a termékek hangjáról. Ezek a visszajelzések és értékelések azért kellenek, hogy az ügyfelek láthassák, hogy valóságos versenyzői vagyunk az audio világnak. A design hihetetlenül fontos – de, bármennyire is jó valami a valóság az, hogy az emberek nem fogják viselni, vagy megvenni, ha nem néz ki jól.

“Elmondhatatlan érzés az, amikor egy zeneszámot játszol le egy olyan gyermek számára, aki még soha nem hallott életében.”

Inhabitat: Milyen érzés tudni, hogy a céged segített már több mint 20.000 embernek segített újra hallani?

Bridget Hilton: Hálás vagyok mindazoknak a csodálatos ügyfeleknek és partnereinknek, akik segítettek nekünk ebben. A Starkey Hearing Alapítvánnyal való együttműködéssel egy álom vált valóra. Elmondhatatlan érzés az, amikor egy zeneszámot játszol le egy olyan gyermek számára, aki még soha nem hallott életében. Ezek a pillanatok nagyon megterhelőek, de ezt a motivációt tesszük bele a cégbe. Amikor látjuk, hogy a gyermekek szeme szinte kigyullad a hallás örömére tudjuk, hogy a munkánk megéri.

Legfrissebb az LSTN-től

LSTN Wembley Fülhallgató Teszt

  Az LSTN fülhallgatók különböző faanyagból készülnek, mint az ében, a cseresznye, a zebra, a bambusz vagy a dió. A fül-és fejhallgatók illetve egyéb termékeik csodálatos hangzást kínálnak a csúcstechnológiát alkalmazva. Az LSTN Wembley fülhallgató teszt bemutatja...

bővebben

LSTN Fillmore Fejhallgató Teszt

  Akarsz egy pompás kis utazós fejhallgatót, ami ráadásul extra külsővel is rendelkezik? A Fillmore fantázia nevű füles kicsi, jó hangú, könnyen szállítható és ráadásul még fából készült a hangszóró házat kapott. Következzen az LSTN Fillmore fejhallgató teszt!...

bővebben

Az LSTN Ruandában Is Segített A Hallássérülteknek

  Az Egészségügyi Világszervezet szerint több mint 360 millió embernek van valamilyen halláskárosodása, és a legnagyobb előfordulás pedig a fejlődő országokat érinti. Sajnos ezeknek az egyéneknek kevesebb mint három százaléka engedheti meg magának a hallókészülék...

bővebben